Friss topikok

2 kaliber (2 Guns, 2013)

Írta: ANTOR 2013.12.31. 13:54

Az a bajom ezzel filmmel, hogy majdnem tetszett, tényleg, csak a végére, mégse. Valószínű, hogy az elvárásom volt túl nagy, hisz két ismert színész miatt, többet gondoltam, többet is akartam, de nem sikerült szerintem közel sem jól megvalósítani.

2guns.jpg

Már az elején mondtam is, gondom lesz a helyszínel, mert ez a sivatagos buddy movie nem olyan, mint mikor ugyan ezt egy nagy városban követik el. Nekem olyan B film hatás keltett, ami a 80-as években elment volna, ma már nagyon nem. A filmet mindenképpen a két színész viszi el a hátán, főleg Denzel Washington miatt néztem végig (még mindig jól áll a fegyver a kezében), de most az kell mondjam Mark Wahlberg sem rossz.

Az akció jelenetek már-már a paródia szintjét súrolták néhol (főleg a végén, már nagyon röhögtem), ráadásul nem is sok van belőle, ami azért is rossz, mert többször unatkoztam, mint kellet volna. Szóval a nekem csalódás a látottak, de nyilván nem mindenkinek, úgyhogy senkit nem beszélek le a filmről, de azért ajánlani sem merem teljes szível. 

1 komment

Címkék: kritika krimi akció 60 % 2013 2 guns 2 kaliber

A bejegyzés trackback címe:

https://film4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr815718835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.01.02. 09:23:36

pedig meglepetés szerűen élvezhető lett.
süti beállítások módosítása