Friss topikok

The Last Days on Mars, 2013

Írta: ANTOR 2013.12.31. 19:09

Mindenki reménykedett, hogy tényleg ez lesz az utolsó nap a Marson hat hónap után. Aztán valami baktérium keresztül húzta a marsi kutató csoport reményeit. Az előzetes többet sejtet pozitív irányba, de most megnézve kisebb csalódás ért.

Time check, final approach: 19 hours, 56 minutes.

The Last Days on Mars.jpg

Mindenképp az a legnagyobb baj, hogy a film meg sem próbál valami újat belevinni a témába, hanem elpufogtat rengeteg klisét, amitől a film nézhető, csak én mégis abban a reményben ültem le, hogy kicsit azért megerőltetik magukat, de nem. A másik, ami kifejezetten zavart, hogy a szereplők irreálisan viselkedtek, mondom ezt úgy, hogy sosem voltam a Marson, és sosem akart egy ember falka felfalni.

All right, copy that. It will be great to see you guys again.

A trükkök mondhatni elfogadható minőséget képviseltek. A marsi környezetet remekül megvalósították, csak a gépek, főleg a Mars-járók voltak nekem furcsák. A színészi játék nem kiemelkedő, de Liev Schreiber hozza a kötelezőt. A film viszont tényleg nem ajánlom olyanoknak, akik a témában láttak néhányat, mert nyilván unalmasnak fogja találni, én sem tudtam eldönteni miért is néztem végig (nem egy Moon), de aki most találkozik a műfajjal, annak merem ajánlani.

6 komment

Címkék: kritika horror sci fi 60 % 2013 the last days on mars

A bejegyzés trackback címe:

https://film4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr705719254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.01.01. 17:52:04

Kíváncsi vagyok, hányan fogják még beszopni, hogy nem néznek annak utána, mikor íródott a film eredetije, mielőtt nagy bőszen leírják, hogy csak a kliséket pufogtatta.

ANTOR 2014.01.01. 18:28:54

@danialves: Kösz, értem én a célzást, remek, de a fimnek a megjelenési éve 2013 (ezért kénytelen vagyok mai szemmel nézni), így irreleváns mikor íródott az eredeti, mert nem arról szól a verdikt, hanem a tavaly bemutatott filmről.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.01.01. 18:32:08

@ANTOR: Akkor nyilvánvalóan irreleváns az is pl., hogy a Hobbit mikor íródott, és milyen gáz már, hogy a Trónok harcát másolja sárkánnyal meg mindennel. Mert ugye a film későbbi ;) (Arról nem is beszélve, hogy az egész csak A gyűrűk ura koppintása. )

ANTOR 2014.01.01. 19:04:48

@danialves: Lehet én értelmezem rosszul ennek a blognak a tartalmát, de szerintem filmekről próbál véleményt megfogalmazni és véletlenül sem könyvekről.
A sárkányokkal kapcsolatban, igen, tényleg oltári nagy klisé, ezért sem vágom hanyatt magam (hee, dikmá', e' tüzet köp), mikor egy nagyra nőt állatott látok a vásznon, mert nekem már erősen lerágott csont, csak erre próbáltam kilyukadni.
Viszont a Hobbit és a Trónok harca világa tartalmaz kreatív ötleteket, még akkor is ha vannak benne ismerős felhasznált panelek, elemek, pl.: sárkány.
The Last Days on Mars mai szemmel tényleg nem sok izgalmat nyújtott, mint film elmegy, egyszer nézhető kategória. Az eredeti mű irodalmi értékével nem vagyok tisztában, hisz nem olvastam.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.01.01. 20:36:51

@ANTOR: Na akkor még egyszer: "a film meg sem próbál valami újat belevinni a témába, hanem elpufogtat rengeteg klisét"
Ezt elég vicces leírni annak fényében, hogy ezek a klisék meg sem születtek, amikor a szóban forgó történet már megvolt.
Az tény, hogy ettől függetlenül mai szemmel nézve nem sok újat mond. De a kettő nem ugyanaz.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.01.02. 08:48:00

hát a film unalmas volt. lehet ragozni, de ez a lényeg sajnos.
süti beállítások módosítása