Friss topikok

Felcsípve (20 ans d'écart, 2013)

Írta: ANTOR 2014.01.04. 11:52

Egy negyvenes nő, aki úgy érzi elmegy mellette az élet, de ez nem mehet így tovább. Mit lehet ilyenkor tenni? Jönnek az új trónkövetelők, munka szar, férfi nincs, szex, uhhh kényes téma, aha, megvan, felszedünk egy hozzánk képeset fiatal srácot, akivel lehet bizonyítani, na ki is itt a MILF?.

20-ans-decart.jpg 20-ans-decart2.jpg

Szóval az van, hogy a nő, aki úgy érzi nem tud érvényesülni a rideg, konzervatív, tartózkodó stílusával, ráadásul a főnöke is állandóan cseszteti a munkahelyen (nem lesz így előléptetés), hogy neki olyan emberek van szüksége akik nem szürkék (fel kell ülni a gázrezsóra, volt már ilyen tanács a történelemben), tehát, ha akar még munkát magának, akkor kezdjen ezzel a helyzettel valamit. Ekkor jön sugallat, a nagy ötlet, hogy van az a srác, akit megismert a repülőn, pontkapórajön, jó lesz ő egy kifutó fiúnak, akiről eleget lehet beszélni, mutatkozni. Tudjuk, hogy szokott ez ilyenkor végződni - szexel, na ugye. 

Alapesetben szeretem a francia filmeket, a romantikát rózsaszín ködben átitattató love storykat meg egyenesen imádom. Mi van? Igen. Gyengéim. Tudtam is rögtön az elején, ez az én filmem, annak ellenére is, hogy harmat gyenge a történet terén. Megbocsátok! Minden második romkom ilyen, szóval, nézeti magát, vicces egy kicsit, mike'még. 

Nos, mit is mondhatnák, nem hiszem, hogy több van ebben az írásban, csak gondoltam megjegyzem, láttam, nem volt rossz, kihagyható, de, mit is akartam még, nem emlékszek, belezavarodtam, na mindegy, megyek. További szép napot.

Szólj hozzá!

Címkék: kritika vigjatek 60 % 2013 felcsípve 20 ans decart

A bejegyzés trackback címe:

https://film4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr835729369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása