Friss topikok

Hancock (2008)

Írta: ANTOR 2008.09.13. 10:16

Nem titkolom, de én sokkal, de sokkal jobbra számítottam. Nekem személy szerint nagy csalódást okozott. Nem titkolt célom volt, hogy itt nagyot fogok szórakozni, legalábbis az előzetes ezt sugallta nekem. Hát jól átvertek.



Talán a sztori rossz bemutatása adta meg nálam a kegyelemdöfést, mert rendesen meg lettem vezetve kérem szépen, hogy lehet ilyen tenni? Ugye van Hancock, aki maga részeges módjával megpróbált segíteni az emberiségen, na ebből a film elején még alakulnak ki megmosójogtattó jelentek. Itt még az mondtam jó leszünk, végre nemcsak a jó szuperhősös marhaságokat kell nézni, hanem itt van végre egy szerencsétlen, félnótás, akinek nem jönnek be minden mozdulatai, csak a káosz marad utána. Kérem szépen újításnak lehetünk szemtanúi, vagyis lehetünk volna, ha nem sikerül a filmet hazavágni, azzal, hogy Hancock barátun megtér és ismét az emberiség segítségére megy, mert ugye nélküle még nagyobb káosz veszi kezdetét. A nagy váltás után átmegyünk érzelmes faktorba, ami megadta a kegyel döfést.

Tudom, hogy felvezető meg minden, be kellet mutatni végül is kiből, hogyan lesz Hancock, de azért arra vigyázhattak volna, hogy kreálnak neki valamilyen ellenséget. Mert ez a mondvacsinált földi halandó ellen, nem sok eséllyel indult a hősünk ellen. Az is mondhatnám, hogy ellenfél tulajdonképpen nincsen. Ez nagy hiba szerintem.

A hősünk szerepében Will Smith köszön vissza. Akiben most egy kicsit csalódtam, pedig mióta megnéztem a Boldogság nyomában, azóta minden filmet el lehet adni, amiben szerepel. Charlize Theron is szerepel, mint valami csavar lehetőségként a filmben, személy szerint nem ájultam el tőle, pedig neki is voltak erősebb húzásai.

A látvány, ami még kérdés lehet. Különösebb gondom nem volt vele. Ezt fel lehet róni, mint pozitívumként. De mint minden az sem tökéletes, mert vannak olyan részek, amikor a hősünk úgy néz ki, mint valami viaszbábú.

Nem is tudom hogyan fejezem be ez a kritikát? Annyi még van, egynek elmegy. Megnézni meglehet, a kaszáknál nem szerepelt rosszul, már csak azért is mert Smith neve garancia. Habár sajnos ez nem jelenti a minőséget is.

60%

Szólj hozzá!

Címkék: kritika akció 2008 vigjatek hancock 60 %

A bejegyzés trackback címe:

https://film4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr86661392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása