Friss topikok

Szalagavató (Prom Night, 2008)

Írta: ANTOR 2008.10.25. 16:59

Tényleg hittem ebben a filmben, legalábbis addig amíg meg nem néztem. Most verem a fejem, elment bazz másfél óra semmiért, ráadásul még nem is féltem. Pedig mindig megfogadom magamnak, hogy trailer alapján még véletlenül se döntsem el rögtön egy filmről, hogy jó vagy rossz. Most is adta magát, de sajnos egy nagy szarságon kívül nem igen tudott többen nyújtani.

 A sztori annyi, hogy van egy csaj, akiben a tanárja szerelmes lesz, ami átfordul beteges imádattá, majd mivel a lány visszautasítja, megöli a családját, mivel azt hiszi, hogy  a szülök állnak közéjük. Természetesen a fazont elkapják, megy a dutyiba, de hogy izgalmasabb legyen a szalagavató kiszabadul és....

Még hogy horror, ennyire nem volt az, hogy inkább nevetni kezdtem az egészen. Gyerekek horror(!), erre a gyilkos csávó megöl egy csajt, de nem mutatják hogyan végez vele, majd később bevágjuk, csak úgy itt van a kihűlt test, és egyétek ezt. Ettől megy fel az adrenalin kérem szépen. A másik, locsolhatták volna jobban a vért.
 
Legalább ne lenne olyan unalmas, komolyan mondom nézzem és csak nézzem a szemem meg csak tapad akaratlanul, nem tudom megállítani. Hogy mért néztem végig? Általában nem szoktam félbehagyni amit elkezdek, meg abban reménykedtem majd a vége jobb lesz, hát nem lett, úgyhogy nagy dirrel-dúrral elkönyveltem magamban, ez is eltelt, végül arra jó lesz, hogy ide írjak róla, már ez is valami.

20%

Szólj hozzá!

Címkék: kritika horror 2008 prom night 20 %

A bejegyzés trackback címe:

https://film4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr50731270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása