Friss topikok

Dragonball - Evolúció (Dragonball Evolution, 2009)

Írta: ANTOR 2009.04.15. 16:36

Azzal kezdeném a mondandómat, hogy megszálott Dragonball rajongó voltam és vagyok a mai napig. Egy részt ki nem hagytam volna, úgyhogy el lehet képzelni, amikor meghalottan, hogy befejezik, egy világ dőlt bennem össze.(Na jó, azért túl éltem a dolgot, csak szidtam rendesen az ORTT anyukáját, ami természetesen nem volt szép tőlem.)

 

Most már ugye semmi gond, lelehet tölteni, meglehet könnyen szerezni, és tudja az ember csillapítani az éhségét. No, de amikor meghallottam, hogy lesz itt film is. Na mondom jól van, csak ne legyen űűűűűűűber szar, mert ha az lesz, akkor ez bizony pénz csinálás a névéből. Szóval volt fenntartásom rendesen. Rossz előérzetem nem csalt, mert sikerült olyan igénytelen, a névadóhoz nem méltó filmmel előállni, hogy ahhoz képest egy három napos wc-n trónolás semmi.
 

A történet röviden: Piccolo nevezetű fazon visszatér az alvilágból, azzal a sekélyes vággyal, hogy összegyűjtse a sárkánylabdákat. Indok, egyszerű mint az 1*1. Kívánni akar, mégpedig azt, hogy pusztuljon a föld. Nem fogja senki ki találni, de sikeresen meg lesz állítva.

Hosszan nem fogok a filmről értekezni, ugyanis szinte értékelhetetlen. Semmi Dragonball-os nincs benne, rossz párbeszédek, harcok,amik ráadásul rövidek is, színészek gyengék, a csajok jók, csak nem tehetségek. Ennyi, attól hogy a sárkánylabdát, meg a címet megtartjuk, még nem lesz jó a film.
 

Nem érdemes szerintem még az időt sem tölteni vele. Inkább néz meg egy Z részt, mindjárt jobban jár mindenki.

10%

2 komment

Címkék: kritika akció fantasy 2009 dragonball 10 %

A bejegyzés trackback címe:

https://film4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr541066867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wenti 2009.04.25. 23:27:00

Túl nagylelkű az, aki 10%-ot ad a filmre. Én 0.000000000000000000000000000000000000000001%-ot adok neki. Én még végig se bírtam nézni.Már az 1. jelenet eltér az eredeti történettől.

gébence · http://soraim.blog.hu 2009.07.08. 10:00:37

A Dragon Ballból lehetetlen filmet forgatni. Nem is vártam ennél jobbat.
süti beállítások módosítása