Friss topikok

ZseniKém - Az ügynök haláli (Get Smart, 2008)

Írta: ANTOR 2008.11.19. 20:07

Van itt minden, akció, humor, egy némi kém kifigurázás, de ezen kívül nem sok minden. A fő vonal vígjáték lenne, de sajnos nekem egy-két mosolygós jelent kívül a többi lerágott poénok, amit számtalan helyen láthatunk. Az nem mondanám, hogy rosszul szórakoztam volna, csak én egy kicsit jobbra számítottam, lehet ez volt itt a baj, az elvárás, vagy mi a fene.



A történetet annyi, hogy KAOS nevezetü szervezet megszerezte az összes ügynökök nevét, így konkrétan lebuktak, de természetesen Maxwell Smart(Steve Carell) feltünik a képbe, aki már rég óta ki akarta magát próbálni a terepen. A lehetőség megadatott és 99-es(Anna Hathaway) segítségével próbálják megakadályozni a bűnszervezet merényletét, némi humorba burkolva.

A karmester szerepében Peter Segal foglalt helyet, akivel nekem nincs semmi gondom, átlagos vígjáték rendezőnek tartom, akinek olyan filmek állnak a neve mellet, mint a Csontdaráló, Az 50 első randi.

Az a baj ezzel a filmmel, hogy nem olyan humoros, mint amilyen lehetett volna.
Pedig azt mondják Steve Carell a legjobb nevettető. Hát, én ezzel vitatkoznék, nekem valahogy nem szimpatikus, azt nem tudnám megmondani miért nem, de valahogy nem jött be a Család kicsi kincsében sem.
Segítője Anna Hathaway, akitől nem tudok idegesítőbb nőszemély elképzelni vásznon, de most tűrhető volt, de egyáltalán nem szép. Ami abszolút jót tesz a filmnek a remekül összeválogatott mellékszereplő gárda. Csak említés szintjén Alen Arkin a főnök szerepét kimondottan jól hozza, de folytathatnám a sort Bill Murryvel, vagy Dwayne Johnsonnal(The Rock).

Egy könnyed kikapcsolódásnak jó a film, a poénok szerintem néhol gyengét, de javára kell írni az akció jeleneteket egy jó kis zenével megkomponálva emeli a filmek az értékét.
Van benne némi fordulat is, történet ezzel együtt nem egyedi, de kém paródiának egynek elmegy.

70%

Szólj hozzá!

Címkék: kritika 2008 vigjatek zsenikem 70 %

A bejegyzés trackback címe:

https://film4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr50778391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása