Friss topikok

Ismeretlen hívás (When a Stranger Calls, 2006)

Írta: ANTOR 2008.09.13. 17:25

Hu, ezt a filmet nem most láttam, de amikor néztem, akkor azt mondtam magamban, hogy unalmas. Ritkán mondok ilyet, talán amikor valamilyen politikai témájú filmet nézek, na akkor elő szokott fordulni, hogy bealszok. De ez valami thriller, vagy mi lenne, tehát valami feszültséget csak kellett volna kreálni. Itt ilyenről nem beszélünk. Jó, talán egy percig éreztem valamit.



Van egy Jill nevezetű leányzó, aki szeret plusz munkát vállalni. Elvállal egy gyermekőrzést egy nagy házban, amíg a szülők távol vannak. Itt kezdődnek az egyre durvább telefonhívások, és alakul ki az egér-macska játék

Említettem a thrillertől lenne szó, szaval valami feszkó csak kellene, de itt nem sok volt. Másik, hogy nem volt vér, ráadásul egy embert nem lehetett látni, hogy erős izgalmi állapotában holtan esik össze. Szóval ez egy lájtos tini-thriller film lett, ami nem jelenti azt, hogy rossz lenne, csak én többet vártam.

Ha valami pozitívat kellene mondani, akkor mindenkéken Camilla Bellt emelném ki, aki nagyon jól domborít a vásznon. Másért nem, ő érte érdemes megnézni. A kamera beállítások sem voltak rosszak, csak a feszültség keltésre teljesen alkalmatlanok voltak.A vége a filmnek teljesen negatív irányba mozgatja el a dolgot, mert gyorsan akartál lerendezni, ezért kár volt a főszereplő csajnak végig futkosni a ház/udvar terepét.

Tini-thrillernek egyenek jó, de senki ne számítson sok jóra. Van akinek be fog jönni, lesz olyan akinek nem. Megkérdeztem emberke, hogy is állnak vele? Volt pro és kontra, de én még mindig azt mondom, nekem unalmas, és szenvedtetős volt, még akkor is, ha ilyen csajt választottak a maratón lefutására

60%

Szólj hozzá!

Címkék: kritika 2006 thriller 60 % ismeretlen hivas

A bejegyzés trackback címe:

https://film4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr3661926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása