Friss topikok

Max Payne - Egyszemélyes háború (Max Payne, 2008)

Írta: ANTOR 2008.11.17. 09:04

Nem tudom, amikor készítették gondoltak- e a rajongókra, mert ez így nagyon nem hasonlított a játékra. Én az vagyok, aki játszott még a két résszel, sőt, még többször is végig vittem, egy kicsit még rajongónak is tartom magam. Hogy tetszett-e? A válasz nyilván, hogy nem, mert itt volt nyomozós, akciós részek, de ezek nekem nem adták vissza a játék nyújtotta élményt. Úgyhogy, én ezt elfuserált feldolgozásnak gondolom, miért, a kép után kiderül.

A történetből ami megmaradt, tulajdonképpen a feleség, gyerek combo, akiket ugye meggyilkoltak, de hogy miért, mert valami drog került a képbe, amit én egy nagy baromságnak tartok, egy elcseszett lehetőségnek. Csak annyit kellet volna, fogják a meglévő játékból a sztorit, átültettek ide, megpróbálják azt kicsit is hasonlóan megvalósítani, és nem ezzel a hülyeséggel fárasszák a népet.  Nagyon nagy lehetőséget voltak képesek elbaltázni John Moore-ék, és tényleg felesleges alkotássá redukálták le. Megpróbálom külön egy akció filmnek elkönyvelni, akkor annak sem nevezném jónnak. Tiszta átlagos az egész, főleg úgy hogy a bullet time-ot is sikerült olyan szinten ellőni. Könyörgöm, akkor nézzék meg játékban hogy van, majd próbáljanak már legalább hasonlót, de ezek lusták volta még az első pályát is végig játssza, így nem is tudom mit reméltek. Mondjuk nem is erőltették, egyszer fordult elő az egész mű alatt.

Amikor hallottam lesz Payne film, elkezdem filózni ki lehetne jó Maxnek? Azt álmomban sem gondoltam, hogy ezt Mark Waglberg gyerekkel akarják eladni, és sajnos be is bizonyosodott, hogy úgy illett a szerepébe, mintha engem ültetek volna oda. Színészkedni nem tud, inkább marad volna a modellkedésnél, mert a színészi pályán nincs helye. Lehet nem egyet érteni velem, de sajnos ez most gyenge volt tőle, és Maxként semmilyen.
Mona Sax, hát igen, pedig a trailer alapján jobbnak tűnt, de könyörgöm ne adjanak már neki olyan fegyver, ami hihetetlen szerencsétlenül áll neki a kezében, mert így egy amatőrnek látszik, de végképp nem egy profi bérgyilkosnak. És van egy kérdésem: Amikor a végén megjelenik, lelő valami nigger csávót, majd utána semmi, hova lett?
Felbukkan még Olga Kurylenko, kurváskodik egy kicsit, majd felboncolva végzi egy sikátorba, de hogy ez mi akkor lenni a sztori szempontjából, az rejtély, mondjuk nem is nagyon érdekel.

Sajnos, mint írtam is, nagy lehetőség volt egy korrekt alkotás alkotni, és a rajongók igényeit kielégíteni, de ezzel hátba szúrtak minden megszállottat, ráadásul ezzel a filmmel is bővítették a rossz játékfeldogozások sorát. Semmi nem volt a helyén, talán néhány helyszín (metró állomás),akció úgy ahogy a végén (persze itt is sikerült a lényeget elrontani), azon kívül nem tudták átadni a játék adta élményt. Eddig nekem az év csalódása.

30%

4 komment

Címkék: kritika akció thriller 2008 max payne 30 %

A bejegyzés trackback címe:

https://film4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr54773139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.11.17. 09:51:24

Sok baromság volt benne, a bullet time meg kb egyszer volt látható. Ha a képi világ nem lett volna talán kirohantam volna a moziból

SShadow · http://www.poet.hu/szerzo/Sshadow?r=1 2008.11.19. 10:14:40

Én sem igazán értem hogy tudták ennyire elcseszni, hangulat egy nagy nulla. Nem értem miért olyanok csinálnak egy játékból filmet akiknek fogalmuk nincs róla mit is csinálnak. A 30%-ot is kemény túlzásnak tartom erre.

2008.11.28. 00:13:50

illet -> illett
Az alkotók nevében is köszönöm a jószívűséget a 30%-ért. Erős túlzás! :)

け よう。 > eL FuEgO < けよう 。 · http://filmkomment.blog.hu/ 2008.11.29. 15:48:01

Nagy csalódás volt, pedig azt hittem hogy jó lesz... A játék nagy alapmű volt...
süti beállítások módosítása