Friss topikok

A bűn hálójában (Haywire, 2011)

Írta: ANTOR 2012.09.07. 12:44

Na, gratulálok, így kell megvezetni az embert. Nehéz eldöntetni, hogy most jó volt vagy sem, mert az előzetesek alapján nagyon nem ilyenre számítottam, ami meg végül lett az egészből, hát nem tudom. Érzésem szerint a film nagyon megosztó.

haywire2.jpg

A történetet szerint egy kiképzett katonát elárulnak küldetése során, ami neki érhető okokból nem igazán tetszett, megsértődőt na, így bosszúból a volt munkaadójának le fogja nyisszantani a csúnyáját. Ennyi röviden a történet, ami nem meglepően rém unalmas, mert láttam ehhez nagyon hasonlót nem egy-kettőt, viszont mégis vártam, mert azt gondoltam naivan, jó jó, a sztori tudjuk, ismerjük, de az akció miatt csak érdemes lesz megvizsgálni, de nem annyira. 

Az van, hogy a film nagyon lassú, a képi világ old school hatás ad neki, ami meg van támogatva rém gyenge zenével. Lehet hogy ezelőtt tíz-hossz évvel elfogatható volt, de nekem ma ilyen ne nyomjanak már, mert bealszok az egészen. Az vártam, hogy leülök, jön Gina Carano (új, friss, ráadásul nő, amiből manapság nagyon kevés hiteles van akció filmekben) könyörtelenül rendet tesz, ez meg is volt valamilyen szinten, csak gagyin volt csomagolva.

A teljesség igénye nélkül a következő színészek tűnek fel: Michael Fassbender, Channing Tatum, Ewan McGregor, Antonio Banderas, Michael Douglas. A filmet Steven Soderbergh (Ocean's Thirteen) rendezte, aki most érzésem szerint nem tudta eldönteni, hogy milyen akció filmet akar, meg érzésem szerint nem találta el a fonalat a fényképezéssel sem, a film régi vágásúnak akart tűnni a mai korban, de nekem kissé az erőltetett lett így ebben a koncepcióval. 

A bűn hálójában értékelés: 

Ha az egész játékidőt nézzük, akkor meg van az emberben az az érzés, hogy mégsem volt ez olyan rossz. Tehát összességben nem lehet lehúzni a klotyón, hanem adni kell neki egy esélyt, mert biztos vagyok benne, hogy lesz olyan akiknek ez a stílus bejön. Nekem végül nem tetszett annyira, de elfogadom, hogy nem is volt annyira rossz, csak amit mondtam is nem erre számítottam, és talán a csalódásom tárgya ebben merül ki inkább. A filmre egy 60%-t adok, ami szerintem jó pont, és ez betudható annak is, hogy színészileg ugyan Gina nem emelkedik ki, de verekedni azt tud, így hátha a jövőbben fog még szerepelni több akció filmben is.

Szólj hozzá!

Címkék: kritika akció thriller 2011 60 % haywire a bűn hálójában

A bejegyzés trackback címe:

https://film4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr684760950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása