Friss topikok

Mesterdetektív (Sleuth, 2007)

Írta: ANTOR 2008.10.25. 12:17

Kellene pár szót írni róla, habár én nem vagyok oda az ilyes fajta filmekért, ami nem is igazán film, hanem kamara. No, de mindegy, úgysem láttam még ilyen, a 1972 kiadáshoz meg esélyem se volt, nem is hiszem, hogy be fogok pótolni, de azért nem vettem el a dolgot. Ja, arról nem is szóltam milyen volt, hát nem volt rossz. Kicsit meg is lepődtem magamon milyen jól szórakoztam. Habár az nem lehet elmondani a produkcióról, hogy helyszínben, és színészben bővelkedne, mert kétszereplős "sakkjátszmáról" szól.

A történek két ember szellemi játéka. A kérdés, hogy a végén ki marad felül. Ennek a filmnek, mivel egy helyszín, kevés színész, két dolognak nagyon jól kellet működnie, mégpedig a szövegnek, amivel nekem tényleg semmi gondom nem volt, néhol igenis szórakoztató volt.  A másik a színészi játék, ami kimondottan meglepett, habár Micheal Cain-től azt hiszem elvárható volt, mivel már szerepelt a '72-es darabban. Jude Law viszont nem marad le az öregtől, sőt simán hozta vele egy szinten ravasz, minden hájjal megkent figurát. A jelem fejlődése is rendben volt. Több színész nem volt, de azért valakiért csak kellet küzdeni, mégpedig ki másért nem, egy asszonyért. Persze jó dolog az ilyen, hogy egy ismeretlen ember miatt megy a civódás, akit nem látunk, ez külön jót tett a filmnek.

A filmnek a végét többféleképpen lehet értelmezni. Én nem akarom megválaszolni, majd ha valaki megnézi, eldönti, és leadja a voksát. Arról megy vita filmes körökben, hogy mostani, vagy a régi volt-e a jobb? Többség azt mondja a régi jobb volt. Feldolgozásnak nevezik nem érdemes, teljesen újra lett írva, még a szövegkönyvet is teljesen átdolgozták, ezért én azon a véleményen vagyok, hogy egy teljesen új filmet tettek le az asztalra.
Zárásként, annyit még elmondok, hogy megtekintésre ajánlott, szerintem nem veszít vele senki.

80%

Szólj hozzá!

Címkék: kritika 2007 misztikum thriller mesterdetektív 80 %

A bejegyzés trackback címe:

https://film4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr79730911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása