Friss topikok

Fehér zaj 2. (White Noise 2: The Light, 2007)

Írta: ANTOR 2008.10.27. 10:25

Nekem valami oknál fogva tetszett, pedig nem valami nagy szám. Kezdjük eleve azzal, hogy nem is tudtam, hogy ennek van második része. Egyébként, hamár  itt tartunk, szerintem a második jobb, mint az első, ami ritka események közzé tartozik filmes folytatások között.



Annyit talán elmondhatok, hogy mért mondtam mégis azt, hogy nekem úgy-ahogy, de elment szódával. Mégpedig azért, mert életem során láttam már pár horror filmet, de mindegyik mellet elmentem, másnap teljesen hatástalan maradt, nem is emlékeztem rá, de itt az egynél, és a kettőnél komolyan mondom a hideg rázott ki, libabőrös lettem! Ilyen még nem volt velem, csak ez az oka, hogy egyáltalán megemlítem itt ezt a filmet. Ha valakiben hasonló élmény vált ki, legalább tisztában lehetek, hogy nem én vagyok ilyen beszari alak. Csak nyugodtan kommentelje be ide, mert kíváncsi vagyok.
Mivel, hogy a második rész láttam most, tehát ez a friss élmény, ezért az elsőt kihagyom, azt majd megnézem még egyszer, ha megérdemel egy posztot, akkor meg fogom írni.

Szóval a történet annyi, hogy van egy apa, akinek a családját egy napon megölik a szeme láttára, erre ö nem tudja elviselni a fájdalmat, és öngyilkosságot követ el. Mivel klinikai halál állapotába került, majd onnan sikerült visszahozni, különös dolgokat kezd látni, hallani, minden egyes elektromossággal működő eszközből, ráadásul látja ki fog meghalni, ezért segíteni akar, de ekkor kezdődnek el igazán a bonyodalmak, és derül ki, mért is kellet meghalnia a családjának.

Mivel az újdonságot tulajdonképpen az első résszel letudták, ezért a kettő jobban épít az effektekre, amivel nincs is semmi baj, csak szerintem egy kicsit túlzásba vitték. Minden egyes alkalmat megragadtak arra, hogy félelmet, vagy megijedést eszközöljenek a nézőben. A szellemek amik megjelentek nem tűntek nagyon gagyinak, ami ilyen költségvetés mellet dicséretesnek számít.
Az viszont tényleg nem tetszett, hogy a végét tulajdonképpen ugyan úgy fejezték be, átfordul az egész egy nagy giccsbe, teljesen gallyra vágva minden eddigi erőfeszítést.

Csak annak ajánlom, akinek vannak felesleges percei, mert tulajdonképpen sok ujjat nem mond az elsőhöz képest, az értékelésnél figyelembe veszem mit váltott ki belőlem, de így sem lesz egy elragadó eredmény, talán akkor  nagyobb pontszámot kapott volna, ha nem láttam volna az előzőt.

50%

Szólj hozzá!

Címkék: kritika horror 2007 fehér zaj 2 thiller 50 %

A bejegyzés trackback címe:

https://film4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr11733935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása