Friss topikok

Véres Valentin 3-D (My Bloody Valentine 3-D, 2009)

Írta: ANTOR 2009.08.07. 18:13

Hát emberek tegnap már A felvonóval felsültem, azt hitem én hiszékeny, hogy majd ma aztán megmutatom, tudok olyan horrort találni magamnak, amin szórakozok egy picikét. Erre meg - most lehet sokon kapják majd homlokukhoz a kezüket, hogy mondhatok ilyet - súlyosan untam magam. Slasher horror jegyeket ugyan hordozza, ami annyit tesz, hogy vannak fiuk-lányok egy csapatban, azokat jól elkezdik módszeresen különféle módon eltenni láb alól, aki/akik meg marad(nak) a végén, jó lenyomja a gyilkost.
 

 

A történet tulajdonképen egy faék bonyolultságával vetekszik. Ami annyi, hogy van egy Harmony nevű kisváros, ahol Tom Hanniger tapasztalatlan bányász magával együtt felrobbant öt bányászt. Harry Warden (az ne kérdezzétek ki a csuda a fazon, fogalmam sincs) kómába esik, majd egy évre rá magához tér, erre elkezdi kiirtani a város lakosságát(de hogy miért, rejtély). Sikerült ugyan eltenni láb alól, de amikor Tom tíz év múlva vissza tér a városba, újra kezdődnek a gyílkosságok...

A három déről nem tudok nyilatkozni, mert nekem abból csak kettő adatott meg, egyébként lehet, hogy úgy nagyobb lett volna az élmény. A natúr verzió viszont, hiába tartalmaz kellő mennyiségű borzalmat, trancsírozást egy csákánnyal, valahogy nem érintettek meg. A főszerepet Jensen Ackles játsza, akit az Odaátból ismerhetünk, mint Dean. Fogjuk rá hozta rutinból a szerepét. Hát hogyne hozta volna, hisz ilyen filmeken nevelkedik. Csoda, hogy bírja még gyomorral. A többi szereplő olyan szinten beleolvad a sztori harmatosságába, hogy inkább meg sem említem.
 

Ha valaki viszont arra vágyik, hogy kellő mennyiségű gyakást lásson, hát azt fog, lesz valamennyi vörös folyadék is, de nem durrant el a készítők agya elégé, sajnos. Az emberek végig hullnak, mint a legyek, azzal nincs is probléma. Úgyhogy, ha igazságos akarok lenni,akkor be kell ismerni a régi horror fillingét hozta, csak annyira ráakartak gyúrni a 3D-re, hogy a többire nem jutott energia, ami szerintem a filmnek a rovására ment. Ajánlani, azért ajánlom, veszteni nem sokat fogtok vele az biztos, én meg megmaradok magamnak, hogy nem voltam vele kibékülve.

 

60%

Szólj hozzá!

Címkék: kritika horror thriller 2009 60 % my bloody valentine

A bejegyzés trackback címe:

https://film4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr971295245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása